مجله اینترنتی ایرانی ها - مجله اینترنتی ایرانی ها دانلود نمونه سوالات و جزوات و ...
![]() |
تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان »
چکیده هدف این مطالعه بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند و قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ...
|
این نظر توسط دانلود فیلم در تاریخ 6 سال پیش و 19:55 دقیقه ارسال شده است | |||
|
سلام.وبلاگ خوبی دارید فقط اگر میشه فونت هاشو یکم بزرگتر کنید عالی میشه
موفق باشید ----------------- ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer yospammer.tk پاسخ : salammmammnon |