.....

تبلیغات

3
تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان »
چکیده هدف این مطالعه بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند و قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ...
درباره : فیزیک , کتاب های درسی , دبیرستان ,



نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : خدمات الکترونیکی بانکی , برند مبتنی بر مشتریان , برند ,
بازدید : 246
تاریخ : یکشنبه 01 مرداد 1396 زمان : 19:20 | نویسنده : داوودقادرزاده | نظرات ()
.....

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط دانلود فیلم در تاریخ 1396/5/1 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

سلام.وبلاگ خوبی دارید فقط اگر میشه فونت هاشو یکم بزرگتر کنید عالی میشه
موفق باشید
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
پاسخ : salammmammnon


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
1

جستجو

کدهای اختصاصی
پشتیبانی
  • صفحه اصلی
  • عکس فانتزی
  • گالری عکس
  • اس ام اس
  • تبلیغات
  • تماس با ما
  • فروشگاه
  • انجمن
  • کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب برای کتابخانه مجازی جهان نوین محفوظ میباشد .