مجله اینترنتی ایرانی ها - مجله اینترنتی ایرانی ها دانلود نمونه سوالات و جزوات و ...
۱-برای ارتباط بامشتری سعی کنید که بااوهمچون یک دوست
رفتارکنید.بامشتری دوست شوید.
2-هنگام محاسبه هزینه خدمات سعی کنید به مشتری اجازه بدهید که
خودآن راحساب کندماشین حسابتان رابه اوبدهید
3-برای جذب مشتری سعی کنید به اواطلاعات بدهید اورابادادن
اطلاعات واقع بینانه قانع کنید.دادن اطلاعات به مشتری باعث می شودکه مشتری دریابدکه
شمادرباره کالایاخدمت موردنظرتبحرومهارت دارید.
4-به مشتری بدون درخواست تخفیف بدهید ازتخفیف های
آشکاراستفاده کنید سعی کنیدبرای تخفیف بعدازاتمام معامه مقداری ازپول رابه
اوبرگردانید.مشتری بااین شیوه تخفیف بیشترجذب می شودحتی اگر کم
باشد.
5-به مشتری اجازه دهیدکالایاخدمت شماراباکالایاخدمت رقبایتان
مقایسه کند.شمانیزبه اوکمک کنید.
6-ازمشتری اطلاعات بخواهیدبدانیدکه مشتری به دنبال چه میگرددوبیشتربه چه علاقمنداست.
۷-به مشتری خدمت کنید ارائه خدمات به مشتری برای جذب ونگهداری مشتری بسیاربااهمیت است.
نویسنده:داوودقادرزاده نظرات خودرابامادرمیان بگذارید.
درباره : مقالات , مدیریت , روانشناسی ,