.....

تبلیغات

3

۱-برای ارتباط بامشتری سعی کنید که بااوهمچون یک دوست رفتارکنید.بامشتری دوست شوید.

2-هنگام محاسبه هزینه خدمات سعی کنید به مشتری اجازه بدهید که خودآن راحساب کندماشین حسابتان رابه اوبدهید

3-برای جذب مشتری سعی کنید به اواطلاعات بدهید اورابادادن اطلاعات واقع بینانه قانع کنید.دادن اطلاعات به مشتری باعث می شودکه مشتری دریابدکه شمادرباره کالایاخدمت موردنظرتبحرومهارت دارید.

4-به مشتری بدون درخواست تخفیف بدهید ازتخفیف های آشکاراستفاده کنید سعی کنیدبرای تخفیف بعدازاتمام معامه مقداری ازپول رابه اوبرگردانید.مشتری بااین شیوه تخفیف بیشترجذب می شودحتی اگر کم باشد.

5-به مشتری اجازه دهیدکالایاخدمت شماراباکالایاخدمت رقبایتان مقایسه کند.شمانیزبه اوکمک کنید.

6-ازمشتری اطلاعات بخواهیدبدانیدکه مشتری به دنبال چه میگرددوبیشتربه چه علاقمنداست.

۷-به مشتری خدمت کنید ارائه خدمات به مشتری برای جذب ونگهداری  مشتری بسیاربااهمیت است.

نویسنده:داوودقادرزاده   نظرات خودرابامادرمیان بگذارید.

درباره : مقالات , مدیریت , روانشناسی ,



نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فروش،درامد،مشتری،مشتری مداری،جذب،افزایش فروش،رونق کسب وکار،تکنیک افزایش فروش ,
بازدید : 337
تاریخ : چهارشنبه 15 آبان 1392 زمان : 14:9 | نویسنده : داوودقادرزاده | نظرات ()
.....

ارسال نظر برای این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
1

جستجو

کدهای اختصاصی
پشتیبانی
  • صفحه اصلی
  • عکس فانتزی
  • گالری عکس
  • اس ام اس
  • تبلیغات
  • تماس با ما
  • فروشگاه
  • انجمن
  • کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب برای کتابخانه مجازی جهان نوین محفوظ میباشد .