مجله اینترنتی ایرانی ها - مجله اینترنتی ایرانی ها دانلود نمونه سوالات و جزوات و ...
پاورپوینت بازارهای مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده
19 اسلاید
فهرست مطالب:
مدل رفتار مصرف کننده
خصوصیات فردی مؤثر در رفتار کننده
عوامل فرهنگی
عوامل اجتماعی
عوامل شخصی
عوامل روانی
فروش ویژه مجموعه آموزش اصول مدیریت
دانلود تحقیق آماده درس تصمیم گیری در مسائل مالی با عنوان سیاست تقسیم سود و سود سهام
قیمت:75000ریال
عنوان: دانلود تحقیق آماده درس تصمیم گیری در مسائل مالی با عنوان سیاست تقسیم سود و سود سهام
دسته: حسابداری- مدیریت مالی (درس تصمیم گیری در مسائل مالی)
تعداد صفحات: 11 صفحه
فرمت:word ( قابل ویرایش)
همراه با فهرست منابع
این فایل شامل تحقیقی در زمینه " سیاست تقسیم سود و سود سهام " بوده که در 11 صفحه با فرمت word با قابلیت ویرایش تهیه شده است که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درس تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
تعریف تقسیم سود
سیاست تقسیم سود
سود قابل تقسیم
دلايل توزيع سود بين سهامداران
دلايل اهميت تقسيم سود
جايگاه سياست تقسيم سود در مديريت مالی
عوامل موثر بر سياست تقسيم سود:
روشهای تقسيم سود
سود نقدی هر سهم
روشهای تقسيم سود نقدی
تقسیم مبلغ ثابت و معینی بین سهامداران.
تقسیم در صدی ثابتی از سود. (سیاست تقسیم سود متغیر)
سیاست تقسیم سود ثابت به علاوه حاشیه متغیر
سیاست تقسیم سود مازاد
سهام جايزه
مزيت انتشار سهام جايزه
تجميع سهام
باز خرید سهام
سود سهام به صورت دارايی
سود سهام به صورت اوراق قرضه
خط مشی تقسیم سود
سیاست با ثبات در تقسیم سود
سیاست تقسیم سود نامنظم
سیاست تقسیم سود باقیمانده
تئوری های تقسيم سود
نظريه عدم ارتباط تقسيم سود
فرضيات نظريه M_M
نظریه پرنده در دست
تئوری هزینه نمایندگی و سیاست تقسیم سود
نتیجه گیری
منابع
درباره : کتاب های کامپیوتر , مدیریت ,عنوان مقاله: ارایه مدل ترکیبی کنترل استراتژیک در سازمانهای هلدینگ با رویکرد سازمانهای یادگیرنده
مولفین: دکتر قاسم فرجپور خاناپشتانی، فاطمه نادمی و مهدیه توسلی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند، Mahdieh.tavassoli@gmail.com)
موضوع : مدیریت راهبردی
سال انتشار (میلادی ) : 2014
وضعیت : تمام متن
منبع انتشار: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.parsiblog.com
تهیه و تنظیم: ارسال شده توسط عضو پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.parsiblog.com
چکیده: در دنیای امروز به دلیل ناپایداری محیط کسب و کار و وجود پتانسیلهای مختلف مالی، فناوری، و نیروی انسانی متخصص، ایده ادغام سازمانهای کوچک واجرای کار گروهی به عنوان یک سازمان هلدینگ به منظور استفاده بهینه از تواناییهای هریک از سازمانها و باقی ماندن در عرصه بازار، بوجود آمد. به طورکلی سازمانهای هلدینگ با هدف افزایش کارایی و بهبود روابط و ایجاد همافزایی میان سازمان مادر و شرکتهای تابعه جهت حفظ بقا و کسب سهم بیشتری از بازار، بهوجود آمدند. موضوعی که در این خلال حایز اهمیت جلوه مینماید، چگونگی مدیریت، سازماندهی و ساختار سازمانی اینگونه سازمانها و تلاش برای ارتقای روابط میان سازمان مادر و شرکتهای تابعه است تا سازمانها بتوانند در بازارهای رقابتی باقی مانده و نقش آفرینی نمایند. اصولا شرکتهای تابعه توسط سازمانهای ستادی خود، برنامهریزی و سازماندهی میشوند تا بتوانند به نتایجی که از پیش تعیین شده، دست یابند. این امر جز با ایجاد مدیریت همافزایی میان ستاد و صف محقق نمیگردد. به علاوه بسیاری از سازمانها از جمله سازمانهای هلدینگ در مرحله شناسایی فرایندهای استراتژیک خود با مشکل روبرو هستند. مقاله حاضر درصدد است تا با بررسی مدلهای سازماندهی در سازمانهای هلدینگ و ارائه مدل ترکیبی کنترل استراتژیک و سازماندهی گروههای یادگیرنده در این سازمانها گامی موثر در راستای تحقق این مهم بردارد.